MENU
Головна » Файли » Дистанційне навчання » Дистанційне навчання

Н А К А З   №74 Про продовження роботи   під час карантину
[ Викачати з сервера (57.0 Kb) ] 11.05.2020, 20:28

Н А К А З
08. 05. 2020   №74
Про продовження роботи  
Чернівецької  ЗОШ І-ІІІ ступенів №38
під час карантину 

На виконання Закону України від 17.03.2020р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби СОVID-19», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами),наказу управління рсвіти Чернівецької міської ради від 06.05.2020 № 197 «Про продовження роботи закладів загальної середньої та позашкільної освіти міста Чернівців в умовах карантину до 22 травня 2020 року»,  у зв’язку із продовженням карантину в Україні до 22 травня 2020 року, - 

Н А К А З У Ю:

1.    Продовжити  освітній процес із здобувачами освіти, що перебувають удома до 22 травня 2020 року за всіма формами навчання, шляхом використання технологій дистанційного навчання.
2.    Заступникам директора з НВР Бузинській І.О. та Кулик С.Й. здійснити відповідні  заходи щодо виконання педагогічними працівниками навчальної, методичної та організаційно-педагогічної роботи в умовах дистанційної роботи.
3.    Заступнику директора з НВР Кулик С.Й та в.о. заступника директора з НВР у початковій школі Ходзінській Л.В.:
3.1.    координувати та здійснювати контроль за виконанням освітніх програм вчителями; 
3.2.    організувати за допомогою технологій дистанційного навчання роботу учнів індивідуальної форми навчання (педагогічний патронаж) та інклюзивної форми навчання: 
•    Гука Владислава, учня 8-А класу (Zoom);
•    Вальчука Олександра, учня 7-Б класу (Zoom);
•    Заяца Михайла, учня 7-Б класу (Viber);
•    Рябого Олександра, учня 3-А класу (Viber);
•    Лазецького Владислава, учня 3-Б класу(Viber).
4.    Заступнику директора з НВР Бузинській І.О. забезпечити оприлюднення на сайті інформації щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в школі на тиждень відповідно до форм, наданих управлінням освіти Чернівецької міської ради.
5.    Учителям-предметникам здійснювати онлайн-навчання відповідно до календарно-тематичного планування та затвердженого розкладу уроків та розкладу дзвінків. 
6.    Асистентам вчителя Гливці А.А. та Веренці К.Р. забезпечити дистанційний зв’язок з учнями інклюзивної форми навчання.
7.    Психологу школи Боятул А.В. за потреби в дистанційному режимі надавати онлайн-консультації.
8.     Класним керівникам 1-11 класів забезпечити здійснення обліку учнів, які отримують елементи дистанційного навчання та обліку ресурсного забезпечення (платформи, інструменти, тощо), що використовуються для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.
9.    Завгоспу школи Поповичу М.Б.:
9.1.    вжити заходи щодо збереження систем життєзабезпечення школи;
9.2.    скоригувати графік роботи технічного персоналу в умовах карантину.

10.     Відповідальному за сайт Палію Ю.В. розмістити до 12.05.2020року  наказ про організацію роботи закладу на час карантину на сайті школи.
                                                                                             
11.     Контроль за наказом залишаю за собою.
                        

                      Директор  школи                                  Ж.В. Горевич


З наказом ознайомлені всі педагогічні працівники під час онлайн-наради від 08.05.2020року.

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: Admin
Переглядів: 25 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]