MENU
Головна » Файли » Дистанційне навчання » Дистанційне навчання

Про продовження роботи Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №38 під час карантину
[ Викачати з сервера (51.3 Kb) ] 27.04.2020, 12:31

Н А К А З
24. 04. 2020                                                        №71

Про продовження роботи  
Чернівецької  ЗОШ І-ІІІ ступенів №38
під час карантину 

    На виконання Закону України від 17.03.2020р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУГО-19», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОУГО-19, спричиненої коронавірусом 8АЯ8-СоУ-2» із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 16.03.2020 № 215, від 25.03.2020 № 239 та від 22.04.2020 № 291, листів Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020 № 1/9-154, від 16.03.2020 року № 1/9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину», від 23.03.2020   № 1/9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», наказів управління освіти міської ради від 20.03.2020 №156 «Про додаткові організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19», 27.03.2020 №159 «Про продовження організації роботи закладів освіти міста в умовах карантину» та від 30.03.2020 №165 «Про організацію освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину», листів управління освіти міської ради від 16.03.2020 №01-34/577, від 23.03.2020 р. №01-34/625, від 06.04.2020 р. №01-34/709, від 08.04.2020 р. №01-34/774  у зв’язку із продовженням карантину в Україні до 11 травня 2020 року, - 

Н А К А З У Ю:

1.    Продовжити  освітній процес із здобувачами освіти, що перебувають удома до 11 травня 2020 року за всіма формами навчання, шляхом використання технологій дистанційного навчання:
•    для 1-4 класів – Viber,  Google Classroom,  Zoom. 
•    для 5-11 класів - Zoom,  Microsoft Office 365(Teams)
2.    Заступникам директора з НВР Бузинській І.О. та Кулик С.Й. здійснити відповідні  заходи щодо виконання педагогічними працівниками навчальної, методичної та організаційно-педагогічної роботи в умовах дистанційної роботи.
3.    Заступнику директора з НВР Кулик С.Й та в.о. заступника директора з НВР у початковій школі Ходзінській Л.В.:
3.1.    координувати та здійснювати контроль за виконанням освітніх програм вчителями; 
3.2.    організувати за допомогою технологій дистанційного навчання роботу учнів індивідуальної форми навчання (педагогічний патронаж) та інклюзивної форми навчання: 
•    Гука Владислава, учня 8-А класу (Zoom);
•    Вальчука Олександра, учня 7-Б класу (Zoom);
•    Заяца Михайла, учня 7-Б класу (Viber);
•    Рябого Олександра, учня 3-А класу (Viber);
•    Лазецького Владислава, учня 3-Б класу(Viber).
4.    Заступнику директора з НВР Бузинській І.О. забезпечити оприлюднення на сайті інформації щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в школі на тиждень відповідно до форм, наданих управлінням освіти Чернівецької міської ради.
5.    Затвердити зміни до розкладу занять з учнями 1-11 класів з урахуванням умов дистанційного навчання та враховуючи санітарні норми при роботі учнів з комп’ютерною технікою (додаток 1).
6.     Затвердити зміни до  розкладу дзвінків, враховуючи санітарні норми роботи учнів під час карантину (додаток 2).
7.    Затвердити розклад занять з учнями індивідуальної форми навчання
(педагогічний патронаж): 
-    Гуком Владиславом, учнем 8-А класу (додаток 3);
-    Вальчуком Олександром, учнем 7-Б класу (додаток 4);
-    Заяцем Михайлом, учнем 7-Б класу (додаток 5); 
8.     Асистентам вчителя Гливці А.А. та Веренці К.Р. забезпечити дистанційний зв’язок з учнями інклюзивної форми навчання.
9.    Психологу школи Боятул А.В. за потреби в дистанційному режимі надавати онлайн-консультації.
10.     Класним керівникам 1-11 класів забезпечити здійснення обліку учнів, які отримують елементи дистанційного навчання та обліку ресурсного забезпечення (платформи, інструменти, тощо), що використовуються для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.
постійно під час карантину

11.     Учителям-предметникам здійснювати онлайн-навчання відповідно до календарно-тематичного планування.

12.    Завгоспу школи Поповичу М.Б.:
12.1.    вжити заходи щодо збереження систем життєзабезпечення школи;
12.2.    скоригувати графік роботи технічного персоналу в умовах карантину.

13.     Відповідальному за сайт Палію Ю.В. розмістити  наказ про організацію роботи закладу на час карантину на сайті школи.
                                                                                             до 27.04.2020
14.     Контроль за наказом залишаю за собою.
                        

                      Директор  школи                                  Ж.В. Горевич


З наказом ознайомлені всі педагогічні працівники під час онлайн-наради від 27.04.2020року.

 

27.04.2020-11.05.2020


Розклад дзвінків - rozklad_dzvinkiv_karantin.pdf


Розклад уроків початкова школа - rozklad_urokiv_pochatkova_shkola.pdf


Розклад уроків 5-11 класи - rozklad_karantin.pdf


Розклад додаткові уроки(ІІ половина дня) - rozklad_dodatkovi_uroki.pdf


Розклад уроків індивідуальне навчання - zajac_valchuk_guk.rar
 

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: Admin | Теги: Дистанційне навчання Наказ 71
Переглядів: 197 | Завантажень: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]