MENU
Головна » Файли » Нормативна база » Рішення педрад

ПРОТОКОЛ засідання педагогічної ради №19
[ Викачати з сервера (25.2 Kb) ] 18.05.2021, 22:32

Загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №38
м. Чернівці

ПРОТОКОЛ 
засідання педагогічної ради №19
від 29.04.2021р.
Форма проведення: онлайн - Teams, о 15.00

Голова –  Горевич Ж.В. 
Секретар – Чопик О.В.
Присутні: педагогічний колектив ЗОШ №38
Відсутні: немає

Порядок денний:
1.Про дотримання вимог санітарного законодавства у школі. 
 Слухали: 
Бузинську І.О., 
заступника директора з НВР

2.Про розробку примірного Положення  про  впровадження та ведення електронного класного журналу та примірної  Інструкції з ведення електронного класного  журналу в Чернівецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №38.
Слухали:
директора школи Горевич Ж.В.
1.Про дотримання вимог санітарного законодавства у школі.
СЛУХАЛИ:
Бузинську І.О., заступника директора з НВР, про дотримання санітарного законодавства в школі. Ірина Орестівна повідомила, що з метою дотримання санітарного законодавства, забезпечення медичного обслуговування учнів, профілактики різних видів захворювань працівниками школи проводиться цілеспрямована робота. Створено безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та засади здорового способу життя.  Щороку розробляються заходи з забезпечення медичного обслуговування учнів та профілактики різних видів захворювань, проводиться комплекс заходів санітарно-просвітницького, гігієнічного виховання учнів (бесіди, консультації, зустрічі з медичними працівниками).
І. Стан облаштування території.
Територія школи з урахуванням відстані від проїжджої частини дороги відповідає нормам, ділянка під забудову школи розташована в зоні населеного пункту з дотриманням санітарних норм щодо відстані від джерел викидів шкідливих речовин, шуму, вібрації, електромагнітних та іонізуючих випромінювань. Площа озеленення земельної ділянки та правила висадження зелених насаджень дотримуються. Колючі дерева та кущі, рослини з отруйними ягодами відсутні. Функціональні зони виділені та обладнані відповідно до санітарних вимог, сміттєзбірники встановлені відповідно до вимог, обладнанні кришками, санітарне очищення  шкільної території відповідає санітарним нормам.
ІІ. Стан дотримання гігієнічних вимог до розміщення будівель та приміщень школи.
Склад і площі приміщень школи визначені за розрахунком, виходячи з призначення  приміщень та наповнюваності груп при різних видах навчальних занять та показників розрахункової площі на одного учня. Виробничі приміщення харчоблоку, їдальні використовуються за призначенням, спроектовані із врахуванням розміщення в них технологічного обладнання, обідній зал відповідає санітарним вимогам. Школа забезпечена підведенням холодної  проточної води, якість питної води відповідає вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 « Гігієнічні  вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» ( результати досліджень від 01.04.2021 вимірювальної лабораторії КП Чернівціводоканалу).
IІІ. Стан забезпечення природним та штучним освітленням.
Усі навчальні приміщення школи мають природне освітлення, в навчальних приміщеннях світло на робочі місця падає зліва, рівні штучного освітлення приміщень вимогам санітарних норм і правил відповідають.
ІV. Санітарно-гігієнічні вимоги до обладнання.
Будівля закладу системою господарсько-питного, протипожежного і гарячого водопостачання, каналізацією обладнана. Водопостачання та каналізація централізовані, теплі туалети, умивальні обладнанні, у робочому стані. Система опалення наявна, функціонує, система вентиляції функціонує, повітряно-тепловий режим дотримується. Меблі  у 1-4 класах промарковані, їх кількість, розміри, колір та розміщення відповідають вимогам додатку 2 Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти (пункт 11 розділу ІІІ). Обладнання майстерні, влаштування робочих місць учнів, інструменти відповідають вимогам. Столовий посуд відповідає вимогам, правила миття посуду, інвентарю, обладнання, відповідають вимогам.
V. Організація харчування
Організація раціонального харчування дітей відповідає вимогам. Відповідальна за організацію харчування особа призначена наказом по школі (від 18.09.2020 № 168), обов'язки виконуються. Гігієнічні вимоги до транспортування, правила прийому та терміни зберігання харчових продуктів дотримуються, медсестра школи  здійснює щоденний контроль за якістю продуктів, що надходять до їдальні, умовами їх зберігання, дотримання термінів реалізації і технології виготовлення страв, санітарно-протиепідемічним режимом харчоблоку, фактичним виконанням меню.
VI. Організація режиму дня та медичного обслуговування.
Режим роботи школи та розклад уроків погоджений з Держспродспоживслужбою. Тривалість уроків у закладі відповідає вимогам. Тривалість використання технічних засобів навчання відповідає вимогам. Періодичні огляди на педикульоз медперсоналом із залученням вчителів здійснюються.  Усі працівники школи, в тому числі і працівники їдальні  проходять обов'язкові профілактичні медичні огляди відповідно до законодавства, результати проходження яких вносяться до особистих медичних книжок (форма первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка", затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року № 150, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 року за № 662/23194). Договір щодо проведення дератизаційних, дезінфекційних та дезінсекційних заходів в наявності, організація профілактичних заходів відповідає вимогам.
Під час роботи школи в умовах адаптивного карантину протиепідемічні заходи проводяться відповідно до Регламенту підготовки та організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти міста Чернівців в умовах адаптивного карантину в 2020/2021 навчальному році, затвердженого наказом управління освіти Чернівецької міської ради , постанови МОЗ України № 42 від 30.07.2020 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби ( COVID-19)».
Наказом по школі (від 17.08.2020 №99) призначено відповідальних за виконання усіх протиепідемічних заходів до початку та під час освітнього процесу та розподілено обов’язки. Проведено підготовку усіх навчальних приміщень та прилеглої території закладу освіти до освітнього процесу з урахуванням протиепідемічних та профілактичних заходів, зокрема: дезінфекцію поверхонь, перевірку вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання; відкриття та дезінфікування жалюзійних решіток на отворах вентиляційної системи. Забезпечено обладнання  місць  для  обробки  рук та наявність в них  засобів дезінфекції, розміщено контейнери-смітники для використаних засобів індивідуального захисту та проводиться утилізацію під час навчального процесу. Забезпечено очищення і дезінфекцію поверхонь – дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо – після проведення уроків у кінці робочого дня. 
Розроблено алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на короновірусну хворобу (COVID– 19) серед здобувачів освіти та працівників, медичною сестрою забезпечено обладнання та функціонування спеціального приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного або підвищеної температури, проводиться обов’язковий температурний скринінг педагогічних працівників та персоналу закладу.
Класними керівниками проводяться  з учнями  інструктажі про дотримання особистої гігієни під час навчання із записом у відповідний журнал, забезпечено  проведення провітрювання класів не менше 10 хвилин після кожного заняття. Розміщено  плакати, банери про респіраторну гігієну та етикет кашлю на дошці оголошень та в класних приміщеннях.
Проблеми збереження здоров’я учнів вивчаються учнями безпосередньо під час навчально-виховного процесу. Особливу увагу даному питанню учні та учителі приділяють на уроках «Основ здоров’я» та фізичної культури. Організація уроків фізичної культури визначена наказом по школі № 157 від 04.09.2020р. «Про організацію позакласної роботи з фізичної культури у 2020/2021 н.р.»; № 145 від 02.09.2020р. « Про організацію та проведення занять з курсу «Захист України» та позакласного військово-патріотичного виховання молоді у 2020/2021 н.р.»;№ 157 від 04.09.2020р. «Про організацію  занять з фізичної культури та позакласних спортивно-масових заходів у 2020/2021н.р.»; № 198 від 15.10.2020р. «Про розподіл учнів на групи для занять фізичною культурою у 2020/2021 н.р.».
 У школі забезпечено безумовне виконання учителями правил і вимог щодо безпеки проведення занять з фізичної культури, «Захисту України» та позакласних спортивно-масових заходів , а також робота щодо запобігання всім видам дитячого травматизму. Уроки фізичної культури забезпеченні необхідним обладнанням та інвентарем, але їх кількість залишається обмеженою, матеріально-спортивна база застарілою. Протягом очного навчання  були випадки недостатнього дотримання гігієнічних умов у спортивному залі під час проведення уроків фізичної культури. Так, якість і своєчасність вологого прибирання приміщення не завжди відповідали нормі, що виправлялося одразу в ході контрольних рейдів. Учні школи не завжди мали відповідний одяг та взуття. Спільно з медичною сестрою, згідно з нормативними вимогами, класні керівники заповнили Листки здоров’я учнів та Листок здоров’я для маркування шкільних меблів.
    У класах оформлені тематичні куточки «Санбюлетень» зі змінними матеріалами щодо попередження та профілактики захворювань. У приміщенні їдальні оформлено стенд  з матеріалами (рекомендації, поради, інформації тощо) для учнів щодо збереження та зміцнення здоров’я учнів. Для просвітницької та профілактичної роботи з учнями школи використовуються змінні стенди. Відповідно до Статуту школи, законодавчих та розпорядчих документів, школа забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та здорового способу життя. Учні школи забезпечуються медичним обслуговуванням, що здійснюється медичними працівниками. Медичні працівники забезпечують впорядкованість медичних карт учнів, їх відповідність кількості учнів, списків. Школа має медичний кабінет, укомплектований необхідним запасом ліків для надання першої невідкладної допомоги. У школі наявні тематичні стенди з питань охорони здоров‘я, проводиться роз'яснювальна робота з учнями, батьками, санітарно-просвітницька робота. У класах в наявності куточки з безпеки життєдіяльності. 
Під постійним контролем адміністрації перебуває дотримання температурного режиму, санітарно-гігієнічних вимог, організація харчування учнів, дотримання епідемічного режиму. Інформування учнів та батьків про епідемічну ситуацію та заходи щодо запобігання захворюванню на COVID– 19,  ГРВІ, КІР забезпечується розміщенням відповідної інформації.
На нараді при директорі у січні місяці 2021 (протокол № 1 від 11.01.2021р.) усі педагогічні працівники були ознайомлені із дотриманням регламенту відповідно до постанови № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти». 
З 12.04.2021-16.04.2021  Чернівецьким управлінням Головного Управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області проводилася планова перевірка дотримання вимог санітарного законодавства у навчальному закладі.
Виходячи з вищевказаного, перед педагогічним колективом постає завдання неухильно дотримуватись всіх протиепідемічних заходів, забезпечити контроль за своєчасним проходженням профілактичних медичних оглядів і учителів і учнів школи, а у разі необхідності – повторного, із занесенням висновків огляду у Листки здоров`я до класних журналів,  провести роз’яснювальну роботу серед учнів та їх батьків щодо життєвої необхідності медичних обстежень та негайного звернення до медичних працівників у разі погіршення здоров’я та з профілактики різних  захворювань.
ВИРІШИЛИ:
1.1.Усім працівникам школи здійснювати роботу з дотриманням змін нового Санітарного регламенту (Постанова КМ № 2205 від 25.09.2020)
(упродовж року)
1.2.Заступникам  директора з НВР Бузинській І.О.,  Кулик С.Й. та Богачовій А.Д.:
2.1.1. Координувати роботу щодо дотримання санітарного законодавства, забезпечення медичного обслуговування учнів, профілактики різних видів захворювання.
(упродовж року)
1.3.Провести опитування серед батьків, про дітей, які потребують дієтичного харчування ,відповідно до рекомендацій лікаря  та подати списки медичній сестрі школи і відповідальному за організацію харчування.
(серпень-вересень, 2021)

1.4.Медичній сестрі школи Капричук А.В., проаналізувати наявність у медичному кабінеті  медичних виробів відповідно до Примірного переліку, який повинен бути у складі медичної укладки для надання першої медичної допомоги у медичному пункті закладу освіти (наказ МОЗУ від 06.04.2021№ 637) 
(до 05.05.2021р.)
1.6. Вчителям  фізичної культури школи Остафійчуку М.В., Фарбатюку С.Д., Рибаку В.А., дотримуватися гігієнічних умов у спортзалі під час проведення уроків із фізичної культури (температура та вологість повітря, ефективність вентиляції, рівень освітленості, якість і своєчасність вологого прибирання приміщень, дотримання правил техніки безпеки, наявність засобів першої медичної допомоги тощо)
(упродовж року)

1.7.Завгоспу школи Поповичу М.Б.:
1.7.1. Координувати роботу відповідальних за кабінети щодо цифрового і колірного маркування шкільних меблів (столи, стільці, парти) та дотримання санітарних норм освітлення навчального закладу і класних приміщень.
(упродовж року)

1.7.2. Регулярно організовувати проведення заходів з благоустрою території школи.
(жовтень-листопад 2021, березень-квітень 2022)
1.7.3. Здійснювати систематичний контроль за станом дахів і приміщень будинку школи з метою виявлення загрози для безпечного перебування дітей у приміщенні школі
(постійно)
1.7.4. Здійснювати ревізію інженерних та каналізаційних мереж школи , вивіз твердих побутових відходів.
(упродовж року, за потреби)
1.7.5. Підготувати лист-клопотання для придбання медичних виробів та лікарських засобів для укомплектування медичного пункту.
(Попович М.Б, завгосп до 10.05.2021р.)
2.Про розробку примірного Положення  про  впровадження та ведення електронного класного журналу та примірної  Інструкції з ведення електронного класного  журналу в Чернівецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №38.
СЛУХАЛИ:
Директора школи Горевич Ж.В., яка повідомила, що відповідно до статті 23 Закону України «Про освіту», п. 4 ст. 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 № 676 «Про затвердження Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2018 за № 1028/32480; наказів Міністерства освіти і науки України від 09.01.2020 № 21 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 07.12.2018 № 1362» та від 01.06.2020 № 725 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423», листа Міністерства освіти і науки України від 03.10.2018 № 1/9-596 «Щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти», наказу управління освіти Чернівецької міської ради № 117 від 02.04.2021 року «Про  затвердження  примірного Положення  про  впровадження та ведення електронного класного журналу та примірної  Інструкції з ведення електронного класного  журналу», з метою  запровадження електронного класного журналу (далі ЕКЖ) як  альтернативного державного нормативно-фінансового документу Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №38 Чернівецької міської ради, що забезпечує ефективну організацію освітнього процесу, вдосконалення управлінської діяльності, цифровізацію контролю за освітнім процесом, зберігання даних про навчальні досягнення та облік відвідування закладу здобувачами освіти, створення умов для мережевої взаємодії всіх учасників освітнього процесу, була створена Робоча група у складі:
Горевич Ж.В., директора школи, голови Робочої групи
члени групи:
Кулик С.Й. – заступник директора з НВР;
Бузинська І.О. – заступник директора з НВР;
Богачова А.Д. – заступник директора з НВР;
Чорней В.Л. – в.о. заступника директора з НВР у початковій школі;
Бурега Н.Г. – голова МО вчителів природничо-математичного циклу;
Федорак Н.В. – голова МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу;
Євдощак Т.М. – голова МО вчителів початкових класів;
Палій Ю.В. – голова МО вчителів художньо-естетичного циклу;
Мінтянська Ю.В. – голова МО вчителів іноземних мов;
Герасим Т.І. – учитель інформатики; 
Скрипська Г.В. – учитель інформатики;
Попель Н.В. – учитель інформатики в початкових класах;
Гаврилюк О.В. – учитель хімії.
Робоча група опрацювала примірне Положення про впровадження та ведення електронного класного журналу, Інструкцію з ведення електронного класного журналу та розробила на їх основі Положення про впровадження та ведення електронного класного журналу та Інструкцію з ведення електронного класного журналу по школі й винесла їх на засідання педагогічної ради для схвалення.

ВИРІШИЛИ:
1.1.Запровадити в Чернівецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №38 Чернівецької міської ради електронні класні журнали на порталі «Нові знання» NZ.UA та встановити, що їх ведення є обов'язковим для кожного вчителя і класного керівника закладу.
(з 01.09.2021р.)
1.2.Затвердити Положення про впровадження та ведення електронного класного журналу в Чернівецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №38 (додаток 1).
1.3.Затвердити Інструкцію з ведення електронного класного журналу в Чернівецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №38  (додаток 2). 
1.4.Призначити відповідальними за організацію роботи з впровадження та технічне забезпечення ведення електронних класних журналів: 
1-4 класів - учителя інформатики в початкових класах Попель Н.В. 
5-11 класів - учителя інформатики Герасим Т.І.
1.5.Відповідальними за організацію роботи з впровадження та технічне забезпечення ведення електронних класних журналів Герасим Т.І. та Попель Н.В. провести навчання педагогічного колективу.
(серпень 2021 року)
1.6.Відповідальному за технічне забезпечення ведення електронних  класних журналів учителю інформатики Герасим Т.І. забезпечити архівування класних електронних журналів в кінці кожного навчального року та їх архівне зберігання.
(щорічно до 01.07.)
1.7.Призначити відповідальними за організацію роботи з впровадження та адміністративне забезпечення ведення електронних  класних журналів заступників директора з НВР.
1.8.Відповідальним за адміністративне забезпечення ведення електронних  класних журналів заступникам директора з НВР систематично та своєчасно здійснювати контроль ведення електронних журналів, відповідністю зафіксованих проведених уроків вчителями їх календарно-тематичному плануванню  та здійсненням обліку відвідування класними керівниками.
(постійно)
1.9.Покласти на всіх педагогічних працівників закладу – користувачів електронних класних журналів персональну  відповідальність за збереження своїх персональних реквізитів доступу та реквізитів доступу користувачів, наданих відповідно до повноважень.
(постійно)

Голова педради                                    Горевич Ж.В.
Секретар педради                                Чопик О.В.

Категорія: Рішення педрад | Додав: Admin
Переглядів: 499 | Завантажень: 40 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]